Sunday, September 24, 2006

!کنون باید ای خفته، بیدار بود

این مطلب سال قبل را ببینید.

14 Comments:

At Tue Sep 26, 10:56:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Ye dost!
ما دل به غم تو بسته داریم ای دوست درد تو به جان خسته داریم ای دوست گفتی که به دل شکستگان نزدیکم
ما نیز دل شکسته داریم ای دوست

 
At Tue Sep 26, 09:33:00 PM, Anonymous Anonymous said...

مشاعره است؟؟!!
ت بده

 
At Wed Sep 27, 11:16:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Ye dost!
تو را من چشم در راهم ...
تو را من چشم در راهمشباهنگام
که میگیرند درشاخ {تلاجن}سایه ها رنگ سیاهی
وزان دل خستگانت راست اندوهی فراهم .
تو رامن چشم در راهم.

شباهنگام در ان دم که بر جا دره ها چون مره ماران خفتگان اند
دران نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سروکوهی دام

کرم یاد اوری یا نه. من از یادت نمی کاهم
تو را من چشم در راهم

 
At Wed Sep 27, 09:34:00 PM, Anonymous Anonymous said...

میم بده

 
At Wed Sep 27, 09:42:00 PM, Blogger هدی said...

من بی مایه که باشم که خریدار تو باشم

حیف باشد که تو یار من و من یار تو باشم



!نفر بعدی
میم بده

 
At Sat Sep 30, 08:09:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Ye dost!
سلام
شعر بالا بسیار زیبا بود.
مرسی

گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی
با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید

 
At Sat Sep 30, 12:35:00 PM, Anonymous Anonymous said...

د توف دارم قلقلیـه
سرخ و سفید وآبیه
میزنم زمین هوامی ره
نمیدونی تا کجا میره
من این توف رو نداشتم
مخشامو خوف نوشتم
بابام بهم عیدی داد
یه توف قلقلی داد

بازم ق بده

 
At Sun Oct 01, 10:21:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Ye dst!
زندگی
چون قفسی است
قفسی تنگ
پر از تنهایی
و چه خوب است
لحظه غفلت آن زندانبان
بعد از آن هم
پرواز.....

 
At Mon Oct 09, 08:51:00 AM, Anonymous Anonymous said...

جون تو همه بیدار شدند

 
At Mon Oct 09, 07:59:00 PM, Anonymous Anonymous said...

البته نه همه
مثل اینکه هنوز چند نفری خفته‌اند
البته تا به مطلب پیارسالی لینک بدی اونها هم بیدار میشن

 
At Tue Oct 10, 10:11:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Ye dost!
آقا به پیر به پیغمبر ما همه بیدار شدیم، اصلا انقدر جو گیر شدیم که شبام نمی خوابیم، شما بیا بزرگواری کنید بعد از این مدت مدید که از نوشتن این مطلب می گذره برای دل خوشی اسلام و مسلمین هم شده اجازه بدین ما یه چند ساعتی بخوابیم.ممنون می شیم.

 
At Wed Oct 11, 09:30:00 AM, Anonymous Anonymous said...

نه تو رو خخخخخدا !!!
من هنوز خوابم میاد
ننویسی ها بد خواب می شم
ماه رمضونه و عبادت خوابش

 
At Wed Oct 11, 07:40:00 PM, Anonymous Anonymous said...

مثل اینکه هنوز صاحب خود وبلاگ خفته‌است! حالا کو تا ایشون از خواب بیداربشه؟

 
At Sun Oct 15, 05:42:00 AM, Anonymous Anonymous said...

ره میخانه و مسجد کدام است
که هر دو بر من مسکین حرام است

نه در مسجد گذارندم که رند است
نه در میخانه کاین خمار خام است

برای مسجد و میخانه راهی است
بجوئید ای عزیزان کاین کدام است

به میخانه امامی مست خفته است
نمی دانم که آن بت را چه نام است

مرا کعبه خرابات است امشب
حریفم قاضی و ساقی امام است

برو عطار کو خود می شناسد
که سرور کیست؟ سرگردان کدام است

 

Post a Comment

<< Home