Thursday, May 12, 2005

!باران در مشهد

دیروز قبل از راه افتادن در مشهد چنان بارانی گرفت که بیا و ببین! جاتون خالی حسابی خیس شدم!



Posted by Hello

موقعی که بارون شدت گرفت توی حرم بودم و می خواستم بیام راه آهن، ولی مگه مهلت میداد! یه چند دقیقه ای صبر کردم بلکه یخورده شدتش کم بشه که نشد و دیدم دیگه دارم جا میمونم، دل رو به دریا و خودم رو به بارون زدم و تا رسیدم به تاکسی ... .

یه منظره بامزه هم توی صحن های حرم دیدم: آب از توی صحن ها جاری شده بود به داخل شبستان های حرم و خدام بیچاره با جارو تو اون بارون داشتن تلاش می کردن که آب رو سربالایی بفرستن که نره تو حرم!

این هم حکایتیه که شیب زمین به سمت ساختمان ها باشه و در ضمن کف صحن هم راه خروج آب به اندازه کافی نداشته باشه!

احتمالا شیب رو به سمت داخل شبستان ها دادن که زائرین هدایت بشن به سمت داخل، ولی یادشون رفته بوده که احتمالا بجز زائرین، آب هم به همون سمت میره! امان از مهمان ناخوانده!

حیف که عکس گرفتن ممنوع بود تو حرم!




0 Comments:

Post a Comment

<< Home