Monday, March 14, 2005

کارهای این روزها - وبلاگ های جدید

باسمه تعالی

از شما چه پنهان، در این چند روز به شدت هر چه تمامتر در حال چلانده شدن هستیم، در تعجبم که در این روزها که نصف مملکت تعطیل است و کسی کار درستی انجام نمیده چرا ما اینقدر کار داریم؟! خلاصه امشب که داشتم میومدم خونه، تو راه داشتم به کارهای امروز فکر میکردم و واقعا برام جالب بود: از ساعت 11 که رسیدم نگار تا حدود 7 که اومدیم بیرون، با 6 شخص یا گروه مختلف در مورد کارهایشان صحبت کردیم (یا به همان تعبیر رایج که من از آن بیزارم، جلسه داشتیم!) در بین آنها، موارد روزمره کاری و غیر کاری و درسی و شخصی و ... را هم اضافه کنید: از پیگیری های تلفنی و جواب تلفن دادن و .... تازه در آخر کار هم یادم افتاد که چند تا کار دیگر رو هم باید پیگیری می کردم که کلا فراموش کرده بودم و بعضی هاش رو در راه تلفنی انجام دادم. خلاصه این روزها از نظر تنوع موضوعات در دستور کار، الحمد لله هیچ گونه محدودیتی نداریم و می توانیم به همه علاقه مندان صادرات هم داشته باشیم!

اخیرا جواد آقا و هدی خانم هم به جمع وبلاگ دار ها پیوسته اند. خوش آمدشان می گویم و هشدارشان می دهم که آنرا جدی بگیرند و با ثبات قدم ادامه دهند. آدرس هایشان اینست:

http://hnajafi.blogspot.com/

http://hedill.blogspot.com/

خوشحالم که بازار دارد گرم می شود و رقابتی! بقیه هم هر کس مرد میدان است، بسم الله!

در ضمن بد نیست که یکی از این زوج رقیب برای ما روشن کند که این حکایت hedill که در نشانی های ایمیل و مسنجر و وبلاگشان به چشم می خورد چیست؟

نکته آخر هم اینکه از همه خوانندگان همه وبلاگها خواهش می کنم که امر خطیر نظر دادن را فراموش نکنند.

تا بعد

1 Comments:

At Wed Mar 16, 11:51:00 AM, Blogger هدی said...

با سلام
داستان هدیل شنیدنی وخواندنی است
در وبلاگم کامل توضیح دادم
باز هم اگر سؤالی بود از جواد بپرسید
در ضمن قرار نیست
که کسی در این میان کم بیاورد
باشد که همه باشند
تارنگها نمیرند
....ا
به امید موفقیت روز افزون همه

 

Post a Comment

<< Home