Tuesday, November 15, 2005

سلام

می گویند رسما کرکره وبلاگ را کشیده ام پایین!

این هم جهت بالا کشیدن مجدد آن؛ تا به امید خدا دوباره این دکان رونق بگیرد و مایه تحبیب دلها و تالیف قلوب و تجمیع خاطر های پریشان شود.

از احوال مملکت که اخبار خوشی نیست! هر چند فرموده اند که هنوز برای نقد زود است و باید به دولت فرصت کار داد و بعد نقد کرد، اما عقل ما که حکم می کند اگر نقدی به انتخاب افراد برای کابینه هست، الان زود نیست، اگر نقدی بر سخنرانی های رییس جمهور هست، باز هم الان برای بیانش زود نیست! اگر کسی معتقد باشد که دولتی که در یک جلسه "صد مصوبه" تصویب می کند، یک جای کارش می لنگد، لازم نیست صبر کند. اینها نباید لزوما نتایجش رو شود تا آدمی حق و اجازه نقد بیاید. تازه آن زمان نقد به چه درد می خورد؟ اگر خاصیتی در نقد هست، آن است که در تصحیح روشهای ناصواب موثر افتد، نه اینکه پس از مرگ سهراب، اجازه آوردن نوشدارو صادر شود. همه اینها را گفتم؛ پیشداوری هم نباید کرد: فقط آنچه را که به آن عمل کرده اند می توان نقد کرد، نه آنچه را که حدس می زنیم بعدا به آن عمل خواهد شد.

4 Comments:

At Wed Nov 16, 10:06:00 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
احوال مملکت که خوب نبود احوال کهکشان چطوره؟

 
At Wed Nov 23, 09:17:00 AM, Anonymous Anonymous said...

نمره شما 19 اون نه سعيدِ نه سيّده

 
At Tue Nov 29, 08:22:00 AM, Anonymous Anonymous said...

خودت و با من چي كار داري؟

 
At Tue Nov 29, 08:44:00 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام
اگر فكر مي كنيد كه نقد شما موثر واقع مي شود پس چرا معطليد؟ اما به شرطي كه اين نقد از روي تعصب نباشد بهتره كمي واقع نگر باشيم ! اگر شخصيت فعلي همانند قبلي شيك پوش نيست يا اگر سيد خندان نام نگرفته ويا اگر ده ها دكتري افتخاري ندارد اين دليل بر اين نمي شود كه به خود اجازه دهيم به تمامي نظرات و كارهاي ايشان بدون ديدن نتايج اعتراض كنيم.
گيريم كه اعتراض كرديد بهتر نيست تمام اين تالاش هاي بي وقفه را در جهت بهبود وضعيت به كار بريم نه تخريب؟
و ايشان را به عنوان فردي كه موردانتخاب دوستان و همراهان و ملت شماست پذيرا باشيم.

 

Post a Comment

<< Home