Friday, June 03, 2005

بزرگی روح

سلام

نه حسی هست برای نوشتن و نه ذهنی برای انسجام مطالب. روزگار خوشی ندارم این روزها. البته جهت آسودگی خاطر جمیع احباء علی الطریق و اخلاء علی التحقیق بگویم که بحمدلله هیچ گرفتاری روحی یا جسمی گریبانگیر این بنده نافرمان و ناتوان خدا نیست؛ آنچه هست ذهنیست که از فکر کردن خسته شده و افکاری که دست از این ذهن خسته بر نمی دارند و وقایعی که به یاری آن افکار می آیند در فشردن این مغز کوچک رنجور! و البته یک مشکل همیشگی هم همچنان همراهی می کند: کم ظرفیتی و کوچکی روح.

ان هذه القلوب اوعیه فخیرها اوعاها

تا تعداد موضوعات مبتلا به روزانه ام از 2 و 3 می گذرد، این ضعف گریبانم را می گیرد.

"هر چه هست از قامت ناساز بی اندام" من است. اگر یه وقت خواستید ناپرهیزی کنید و دعایی کنید در حق این محتاج، بخواهید که ظرفیتی فراختر و روحی بزرگتر عطا کند که این امواج ناقابل روزگار، اینگونه او را بی قرار نکند و آرام از او نستاند. باشد تا برآورنده خواسته خواهندگان در حق همه، برآورد این دعای خالصانه تان را.


مقاومت
.

3 Comments:

At Mon Jun 06, 11:20:00 AM, Blogger هدی said...

سلام

این شعر مناجات گونه را از امام علی داشته باشید که برای گشایش در کارها و آرامش درون کمکی بسزاست ... من بسیار می خوانمش ... شما هم امتحان کنید باشد که مؤثر افتد

و کم لله من لطف خفي
یدق خفاه عن فهم الذکي
و کم یسر أتی من بعد عسر
ففرج کربة القلب الشجي
و کم أمر تساء به صباحا
و تأتیک المسرة بالعشي
إذا ضاقت بک الاحوال یوما
فثق بالواحد الفرد العلي
ولا تجزع إذا ما ناب خطبا...
فکم لله من لطف خفي

با سابقه ای که از شما سراغ دارم ، فکر نمی کنم که نیازی به ذکر ترجمه باشد...امید است که همواره شاد باشید و با حوصله ...موفق باشید

 
At Thu Jun 09, 06:32:00 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام . خدا بد نده !!! نبینم ناراحت باشی .
وقتی زیر دست و پات رو نگاه نمی کنیو سری به فقیر فقرا نمی زنی ، خدا این طوری تلافی می کنه !!!!!
آخه ما هم دل داریم !!!!

خوش بگذرد

 
At Thu Jun 09, 10:58:00 PM, Anonymous Anonymous said...

با سلام
امیدوارم بهتر شده با شید و همیشه موفق و سر بلند باشید
لذت غم
فارغ دلان ،ز لذت غم دور بوده اند
این گمرهان ، زوصل حرم دور بوده اند
افسانه است در برشان ، حال یکدگر
از بسکه خلق از دل هم دور بوده اند
آخر فرا رسند ، به سر منزل نخست
چندی گر از دیار عدم دور بوده اند
گر ماه من ز مهر بود دور ، دور نیست
تا بوده، مهر وماه زهم دور بوده اند
بوده است خلق را نفس واپسین ، رهی
گر یک نفس ، زرنج و الم دور بوده اند
"رهی معیری"

 

Post a Comment

<< Home