Sunday, April 16, 2006

میلاد، مبارک


سالروز تولد پیامبر و امام صادق علیهما السلام برای همه مبارک باشد.

امسال دوستان بسیاری سالروز تولدم را با هدیه ای تبریک گفتند که از همه آنها ممنونم. چون نمی توانم نام همه را بیاورم، نام هیچیک را نمی آورم. این عکس هم از جشن تولد (!) نیمه شب و مختصر و مفید ماست که به لطف دوستان برگزار شد؛ ساعت نزدیک 12 شب سه شنبه، حیاط خانه ما!

هر چه می گذرد در نوشتن مطلب سخت گیر تر می شوم. به همین دلیل بیشتر شعر می بینید در اینجا که البته انتخاب آنها هم نسبتا سخت گیرانه است و به نحوی حامل حال من هم هستند. امیدوارم اگر بالاخره این سایت شخصی راه افتاد، با توجه به امکان دسته بندی مطالب، بخش های آسان گیرانه تری هم در انجا درست کنم تا بیشتر بنویسم! در هر حال از دوستانی که به واسطه لطفشان از من می خواهند که هم زودتر مطالب را بروز کنم و هم به جای نقل شعر و مطلب، خودم بنویسم، ممنونم و امیدوارم که این خواسته شان را بتوانم اجابت کنم، هر چند خائفم که بضاعت ناچیزم، پرگویی را به بیهوده گویی بکشاند، و هرچند که کم گویی و گزیده گویی، حلاوت دیگری دارد، اما گویا فضای وبلاگ و عالم سایبر هم اقتضائات دیگری دارد!

2 Comments:

At Sun Apr 16, 02:10:00 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام. بسیار مبارکه. عکسمون که هست. کامنت هم می زاریم که بماند ز ما یادگار

 
At Mon Apr 17, 08:25:00 AM, Blogger fadaifard said...

سلام . این کامنت را برای ارائه توضیحات جانبی پیرامون عکس جشن تولد می گذارم :
1 - عکاس این عکس باشکوه !! علی آقای عنبرانی است و دقت در کادر بندی ، هم به خاطر این است که ایشان مهندس هستند و در تنظیم کادر نیز این دقت را بذل فرموده اند ( که اگر این لطف را نمی کردند ، ممکن بود نیمی از من نتواند در این جشن حضور یابد !!! )
2 - اون گلدانی که سمت راست پایین عکس به چشم می خورد ، کادوی تولد است ( به نازم دقت عکاس را ) که در حکم زیره ایست برای بردن به کرمان
3 - جای شما خالی ، در این جشن انقدر خندیدیم که موقع عکس گرفتن هم اثرش باقی ماند ( این هم از همان ظریف عکاسی است )

 

Post a Comment

<< Home