Wednesday, June 14, 2006

یک مطلب جالب

ظاهرا مصلحتی در کار است که این سایت من که چند بار وعده اش را داده ام و آرزویش را کرده ام (!) راه نیفتد. امروز مطلبی را می خواندم از یک وبلاگ خواندنی که موضوعش چیزی بود که مدتی به آن فکر می کردم و اگر سایتی در کار بود، احتمالا در موردش چیزکی می نوشتم. این بود که باز هم با حسرت به یاد آن آرزوی دست نیافتنی افتادم و به یاد تعدادی موضوع دیگر که تصمیم داشته ام هر وقت سایت دار شدم بنویسمشان! حقیقت این است که خواه نا خواه، نوع مطالب این وبلاگ به سمت و سوی خاصی رفته است که دوستش دارم و دلم نمی خواهد وحدت کلی مضمونی آن به هم بخورد. به همین جهت هم به فکر سایتی افتاده ام که حداقل در آن بتوان تفکیک موضوعی بین مطالب ایجاد کرد. در هر حال، فعلا این مطلب را بخوانید (و فرض کنید که من نوشتمش!!) و پیشنهاد می کنم به این سایت هم مرتب سر بزنید که مطالب آموختنی و تامل برانگیزی دارد.

1 Comments:

At Sun Jun 18, 08:13:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Ye dost!
سلام
باید خدمت جناب عالی عرض کنم مصلحت نیست آقا، تنبلیه.

 

Post a Comment

<< Home